כדורים לטיפול בנשירת שיער

רץ ברחבי הרשת: הנה הטיפול הכי מדובר בנשירת שיער לשנת 2024.

HRGrowth – מוצר ייחודי המסייע בחיזוק שורש השיערה ובמניעה של נשירת שיער. לחצו כאן כדי לקבל הנחה על ההזמנה הראשונה!

נשירת שיער היא אחת התופעות הנפוצות ביותר בעולם המערבי, ממנה סובלים נשים וגברים רבים. אם בעבר הדבר היחיד שהיה אפשר לעשות הוא להשלים עם התופעה, הרי שהיום יש לא מעט דרכים יעילות למדי לטיפול בנשירה, ובמאמר הזה נדבר על כל הטכניקות ועל התכשירים לנשירת שיער הטובים ביותר שאתם צריכים להכיר אם אתם סובלים מנשירה.

תוכן עניינים לצפיה בתוכן העניינים

מהי נשירת שיער?

אובדן שיער הוא דבר טבעי, ובאופן רגיל נשים מאבדות ביום כ-70 שיערות בממוצע, בעוד גברים מאבדים כ-40. כאשר המספר עולה מעבר לממוצע הזה, קורה מצב שבו קצב אובדן השיער הוא מהיר יותר מקצב הצמיחה, מה שמביא בעצם להתקרחות. נשירת שיער היא תופעה נפוצה למדי שיש לה לא מעט סיבות וגורמים, ולכן כשרוצים להתחיל תהליך של טיפול בנשירה, למשל על ידי שימוש בכדורים נגד נשירת שיער לגברים, אבל כמובן לפני התחלת הטיפול חייבים להבין קודם כל מה השורש שלה.

ממה נובעת נשירת שיער?

ההתקרחות הגברית הטיפוסית היא אחת התופעות הנפוצות ביותר לנשירת שיער אצל גברים, אבל האמת היא שלנשירה יש עוד הרבה מאוד סיבות אפשריות אצל גברים ונשים. בואו נעבור על כמה מהגורמים הנפוצים ביותר.

תזונה לקויה או לא נכונה

בעיות תזונה הן גורם נפוץ למדי לנשירת שיער. באופן כללי אנחנו מדברים על מחסור בוויטמינים מסוג A ,B ,C, חוסר בברזל, אבץ, ביוטין ועוד. הדרך הנכונה לטיפול בבעיה במקרים האלה הוא השלמה תזונתית ראויה, כאשר אפשר להיעזר בתוספי תזונה בפיקוח ובהמלצת רופא.

לחץ נפשי

ללחץ נפשי יש השפעות רבות על הגוף שלנו שבאות לידי ביטוי בתחומים שונים. אנשים שחווים באופן כרוני מתח, לחץ וחרדה, יסבלו משיבוש של מחזורי צמיחת השיער ונשירה שלו, מה שיבוא לידי ביטוי בדילול השיער, שיכול להופיע אפילו כמה חודשים לאחר תקופה רווית מתחים.

חוסר איזון הורמונלי

למערכת ההורמונלית שלנו חלק חשוב ביותר בפעילות תקינה של הגוף. אצל גברים ונשים כאחד, חוסר איזון בהורמוני המין (טסטוסטרון אצל גברים ואסטרוגן אצל נשים) עלול להשפיע גם על השיער ולגרום לנשירה ניכרת. שורשי השיער למעשה ניזונים מההורמונים, ובעיקר במקרים של תת פעילות, התוצאה הישירה של הדבר תהיה נשירה ואובדן שיער.

צביעת שיער

חשוב להבין כי צביעת השיער לא גורמת באופן ישיר לנשירה, אך היא בהחלט יכולה לעודד את התופעה. הסיבה לכך היא שצבעי השיער השונים מלאים בכימיקליים כאלו ואחרים, שרובם לא בריאים לשיער ולא מחזקים אותו. על כן, מי שרוצה להילחם בנשירת שיער ולהתמודד עם התופעה הלא נעימה, חייב להימנע מצביעת השיער ובאופן כללי משימוש בתכשירים לא טבעיים ומזיקים.

שימוש בשמפו לצמיחת שיער ובמרככים שאינם מתאימים

כאמור, שימוש בתכשירים זולים, לא איכותיים וכאלו שלא מתאימים לשיער ולמצב העור שלנו, יכול בהחלט לעודד נשירה. באופן כללי מומלץ להימנע מתכשירים המכילים סולפטים, כימיקלים וחומרים שאינם טבעיים. נכון, זה אולי אומר שנצטרך לשלם יותר על תכשירים טבעיים ואיכותיים יותר, אבל זה בהחלט שווה את זה בטווח הארוך.

אז מה הפתרון לטיפול בנשירה?

עוד לפני שנדבר על תכשירים לנשירת שיער, על טכניקות ועל מוצרים שיעזרו להתמודד עם נשירה, בואו נדבר על פתרון לנשירת שיער שיעזור במניעה של התופעה הזאת.

הקפדה על תזונה נכונה ומתאימה

אחד מהמרכיבים החשובים ביותר בתהליך טיפול בנשירה הוא תזונה נכונה. כדי למנוע נשירה מומלץ בחום להקפיד על תזונה מתאימה ומאוזנת. תוכלו לשלב בתפריט שלכם – ויטמין A הנמצא במזונות כמו גזר, בטטה, דלעת ומנגו, ויטמין B הנמצא בעוף, דגים, סויה, חיטה מלאה וכו׳, חומצה פולית שתמצאו באבוקדו, תפוזים, ברוקולי ועוד, ביוטין, ויטמין C הנמצא במאכלים כמו כרוב, פלפל, גויאבה, תות שדה וכן הלאה. באופן כללי מומלץ לגשת לבדיקות דם כדי לברר מהם החוסרים שיש לנו בגוף, ולהתאים תפריט מותאם אצל הרופא או הדיאטן המטפל.

להקפיד לא להיות בסטרס או לחץ נפשי

דיברנו על הקשר בין סטרס לנשירה וחשוב להבין שלסטרס יש עוד לא מעט השפעות שליליות ובלתי רצויות על הגוף שלנו. חשוב להקפיד להימנע מהמצב הכרוני הזה, גם בגלל הנשירה וגם בגלל שזהו מקור לעוד שלל צרות.

להקפיד על איזון הורמונלי

איזון הורמונלי הוא עניין מורכב, ולרוב כשיש בעיה של חוסר איזון היא לא נוצרת בגלל פעולה כזו או אחרת שעשינו ואי אפשר לטפל בה באופן עצמאי. חשוב לגשת אל הרופא אם זו אכן הבעיה ולטפל בזה באופן מקצועי.

להימנע ככל האפשר מצביעת שיער

כמה שפחות צביעה, יותר טוב. הצבע שובר את השערה, מחליש אותה ומעודד נשירה ואובדן שיער. אם בכל זאת מחליטים לצבוע, חשוב מאוד להשתמש בצבע איכותי וטבעי בלבד.

בחירת סוגי שמפו לצמיחת שיער ומרככים מתאימים

חשוב מאוד לבחור בתכשירים לנשירת שיער איכותיים בלבד, בתוך שימת דגש בתכשירים טבעיים לשיער שלא מכילים מלחים וכימיקלים מלאכותיים. יתרה מכך, חשוב מאוד לבחור תכשירים שמתאימים לכם ולכן כדאי מאוד להתייעץ עם מומחי שיער ואפילו עם רופא עור.

כמה זמן לוקח טיפול בנשירה?

טיפול בנשירה הוא במרבית המקרים טיפול ארוך המצריך עקביות ולא מעט סבלנות. בין אם מדובר בחוסר איזון הורמונלי, בחוסרים תזונתיים או בכל סיבה אחרת, לגוף לוקח זמן להתאושש ולחזור למצב תקין. על כן חשוב לגלות אורך רוח, לא להתייאש ובעיקר לא להפסיק את הטיפול באמצע.

ויטמינים לנשירת שיער

בנוסף לטיפולים ותרופות, תוספי תזונה יכולים לספק ויטמינים לנשירת שיער. כמה ויטמינים לנשירת שיער כוללים ביוטין, ויטמין C וויטמין A.

ביוטין הוא ויטמין B-קומפלקס חשוב לחילוף החומרים של שומנים וחומצות אמינו שהם אבני הבניין של קרטין שיער. תוספי מזון כמו Natrol Biotin מספקים ביוטין בעל עוצמה גבוהה בקפליות קלות לנטילה.

ויטמין C הוא נוגד חמצון המסייע לשפר את ספיגת הברזל ולקדם את ייצור הקולגן עבור זקיקי שיער ועור בריאים. ויטמין C נמצא במזונות כמו פירות הדר, ברוקולי ועגבניות. ויטמין A עוזר לווסת את הייצור של חומצה בתאי זקיק השערה. מזונות עשירים בוויטמין A כוללים גזר, בטטה ותרד.

תוספי ויטמין לשיער כמו REVITA כמוסות מכילים קומפלקס שלם של ויטמיני B חיוניים, ויטמין C, ויטמין A, אבץ וביוטין להזנת זקיקי השיער ותמיכה בצמיחה. הוספת ויטמין לשיער יומי יכול לעזור למקסם את התוצאות בשילוב עם טיפולים מקומיים אחרים. עדיף להתייעץ עם רופא כדי לקבוע אם מחסור בוויטמין עשוי לתרום לנשירה. ויטמינים לנשירת שיער ממלאים תפקיד חשוב בגישה מקיפה למניעת שיער דליל וחיזוק השיער.

כדורים לנשירת שיער

בנוסף לשיטות טיפול שהזכרנו, קיים גם פתרון לנשירת שיער באמצעות כדורים לנשירת שיער שיכולים לספק אפשרות טיפול נוספת למניעת נשירה. מטרת הכדורים לנשירת שיער וכדורים נגד נשירת שיער לגברים היא לטפל בכל הגורמים הפנימיים שמתרחשים בתוך הגוף. כדורים לנשירת שיער המוזכרים במאמר כוללים קפסולות HR Growth, טבליות Revita ותוספי ביוטין של Natrol. התוספים הנ"ל מכילים פורמולות של ויטמינים, מינרלים ותרכובות טבעיות אחרות שמחקר קליני הראה כפתרון יעיל למניעת נשירה ועידוד צמיחת שיער. נטילת כדורים נגד נשירת שיער כחלק משגרת היומיום, יחד עם טיפולים מקומיים ושינויים באורח החיים כפי שהמלצנו במאמר, עשויה לסייע בהאצת תוצאות צמיחת השיער. חשוב לבחור כדורים נגד נשירת שיער ותוספי תזונה מוכחים ובעלי מוניטין כדי להבטיח בטיחות ויעילות. התייעצות עם רופא יכולה גם לעזור לקבוע אם חסרים ערכים תזונתיים התורמים לנשירה ואילו תוספים או כדורים נגד נשירת שיער עשויים לעזור לתקן חוסר איזון.

כל המוצרים המומלצים ביותר

מכאן, זה הזמן לעבור לכל המוצרים המומלצים ביותר שנחשבים כטובים מאוד כפתרון לנשירת שיער. שימו לב – הרבה פעמים הטיפול היעיל ביותר הוא מתקפה מכמה חזיתות: שימוש במספר מוצרים בהתייחסות לפן התזונתי וההורמונלי.

קצרים בזמן? הנה 3 המוצרים המובילים:

שורה תחתונה
יתרונות
חסרונות
הבחירה שלנו
בקבוק של HR Growth עיצוב חדש
HR Growth
הוכח במחקרים קליניים
לבדיקת מחיר
שורה תחתונה
חברה ישראלית עם פורמולה פורצת דרך בתחום הצמחת השיער.
יתרונות
90% אפקטיביות נגד נשירת השיער.
67% אפקטיביות בצמיחת השיער מחדש.
100% שביעות רצון מצד המשתתפים במחקר לאחר שימוש של 6 חודשים במוצר.
חסרונות
בגלל הביקוש העצום, המלאי נגמר מאוד מהר.
במקום השני
שמפו Hair Surge
שמפו Hair Surge
השמפו הכי טוב
לבדיקת מחיר
שורה תחתונה
קטוקונזול ודקל ננסי וקפאין בשמפו אחד – רכיבים שכל אחד מהם מוכח כעוזר לנשירת שיער.
יתרונות
נחשב לשמפו לנשירת שיער הכי טוב עבור עידוד צמיחת שיער.
מכיל רכיבים עוצמתיים להצמחת השיער וטיפול בנשירת שיער.
לא נוסה על בעלי חיים.
חסרונות
המשלוח קצת יקר.
חובה בתור טיפול משלים
דרמה רולר של חברת SDARA
דרמה רולר
טיפול משלים מעולה
לבדיקת מחיר
שורה תחתונה
טיפול משלים מוכח וזול ברמה של חובה בתור טיפול משלים. ללא תופעות לוואי.
יתרונות
פשוט לשימוש.
תוצאות מוכחות מחקרית.
ללא תופעות לוואי.
חסרונות
טיפול משלים בלבד לטיפולים אחרים.

16 המוצרים והתכשירים לנשירת שיער הכי טובים להצמחת שיער (לגברים ונשים)

1

קפסולות להצמחת שיער של HR Growth

הבחירה שלנו

הכי טוב מכל מה שבדקנו

מעבדות HomeoTreat הישראליות הצליחו לפתח מוצר חדשני, ייחודי ומהפכני לטיפול בנשירת שיער. מדובר בכמוסות טבעיות שמשלבות ויטמינים, מינרלים וצמחי מרפא מסוגים שונים שפועלים יחד כדי לעודד את הפעילות של תאי הגזע האחראיים על צמיחה בריאה של השיער.
יתרונות
  • מוצר של חברה ישראלית מובילה
  • תוצאות מוכחות
  • תקן GMP של משרד הבריאות
  • מבוסס על רכיבים טבעיים
  • תמורה מדהימה למחיר
חסרונות
  • המלאי בדרך כלל נגמר מאוד מהר עקב הביקוש העצום

טיפ של מומחים: המוצר הנפלא הזה שייך לחברה ישראלית מובילה. הקפסולות מכילות מגוון של ויטמינים, מינרלים וצמחי מרפא המעודדים צמיחה והתחדשות של השיער. המוצר מיוצר בתקן של משרד הבריאות ומהווה תמורה מעולה למחיר, שכן הוא עוזר בהרבה מאוד מקרים של נשירה ואובדן שיער בצורה בהחלט מרשימה.

הטיפ של עידו (מרכז הארץ): "אני מנסה את HR-GROWTH כבר תקופה עקב הסרטים שפרופסיה האכיל אותי עם התופעות לוואי.

יש שיפור מהותי במפרצים, אבל רק אחרי 5 חודשים התחלתי לראות באמת צמיחה וזה קצת חירפן אותי, אני ממליץ לכולם לא לוותר ולהשתמש במקביל לדרמה רולר עם שמפו קפאין במקלחת"

עידו, ממרכז הארץ

תמונות של אנשים שהשתמשו ב HR-GROWTH

לפני ואחרי חצי שנה של שימוש ב-HR Growth
ויקטור לפני ואחרי HR Growth
ענת לפני ואחרי HR Growth
2

שמפו להצמחת שיער של חברת REVITA

סדרת מוצרים מעולים

סט מוצרים מלא

המוצר הזה נמצא במקום השני בדירוג שלנו בגלל שהוא עוזר לצמיחת שיער מחודשת ומשתמש ברכיבים איכותיים, מובחרים ומוכחים. בנוסף, מדובר בשמפו עדין, שגם עוזר לשפר את הבריאות הכללית של השיער.
יתרונות
  • מכיל רכיבים מוכחים שמעודדים צמיחת שיער
  • טכנולוגיית Nanosome הייחודית
  • מעניק ניקוי עדין
חסרונות
  • משתמשים מסוימים אומרים שהשמפו קצת מייבש את השיער

טיפ של מומחים: השמפו המעולה של חברת REVITA מתבסס גם הוא על רכיבים טבעיים, ומעבר ליכולת שלו להילחם בתופעת הנשירה ולעודד צמיחה, הוא גם עוזר באופן כללי לבריאות השיער. יש האומרים שהוא מעט מייבש את השיער, אך באופן כללי הוא מראה תוצאות בהחלט יפות בהיבט של צמיחת שיער, ככה שמדובר בהחלט במוצר מומלץ.

שורה תחתונה: מדובר באחד הסוגי שמפו לנשירת שיער הכי טובים לעידוד צמיחה של שיער. הוא כולל טכנולוגיית שינוע רכיבים ייחודית שעוזרת לרכיבים של השמפו להיספג טוב יותר בשיער ובקרקפת.

3

שמפו Hair Surge להצמחת שיער

של חברת Ultrax Labs

רכיבים איכותיים

חברת Ultrax Labs מציגה את השמפו Hair Surge שלה בתור: "מוצר מהפכני ויחיד במינו", שאולי נשמע קצת מוגזם (אחרי הכל, זה כולה שמפו), אבל היי, אם המוצר עומד מאחורי מה שהוא מבטיח, ובמקרה שלנו זה לגמרי נכון, אז נוכל לסלוח להם על ההגזמה השיווקית.
יתרונות
  • אפשר להשתמש בו יחד או במקום השמפו הרגיל שלכם
  • שנים של תוצאות מוכחות
  • עוזר לשמור על בריאות השיער והקרקפת
חסרונות
  • לא מסתבן טוב כמו שמפואים אחרים
  • יקר

גם כאן אנחנו מדברים על שמפו ייחודי שעוזר בהצמחת שיער ומונע נשירה. החברה שמייצרת אותו מתהדרת במוצר מהפכני שיודע לתת עבודה איפה שאחרים לא ממש, ונראה שמקרה הזה יש אכן קבלות מאחורי המילים הגדולות. אומנם, הוא מעט יקר, אבל אפשר להשתמש בו במקום או במקביל לשמפו הרגיל. התוצאות בשטח מדברות בעד עצמן ובלי קשר להצמחת השיער, התכשיר הזה מצוין לבריאות השיער ולקרקפת באופן כללי.

שורה תחתונה: כשזה מגיע למוצרי טיפול בנשירת שיער ותכשירים לנשירת שיער, יש מבחר גדול וטוב. אבל חברת Ultrax Labs פיתחה מוצר שבהחלט מגיע לו להיות במקום השלישי של הדירוג שלנו. הם השקיעו שנים של מחקר ופיתוח כדי ליצור את השמפו הזה, וכל העבודה הקשה שלהם השתלמה מאוד בזכות התוצאות המצוינות שהמוצר שלהם עוזר להשיג.

4

שמפו ניזורל A-D

נגד קשקשים

שמפו עם קטוקונזול

אלפי משתמשים וקונים באמזון נותנים לשמפו ניזורל ציון של 5 מתוך 5, אז כן, השמפו הזה חייב להיות ממש טוב, במיוחד כשמדובר בשמפו שעוזר לטפל בנשירת שיער בזמן שהוא נלחם בקשקשים. את התוצאות אפשר יהיה לראות גם עם שימוש של פעמיים בשבוע, כמו שמומלץ על האריזה של המוצר.
יתרונות
  • הוכח בתור שמפו יעיל נגד קשקשים ונשירת שיער
  • נלחם בפטריות על הקרקפת
  • ריח טבעי ומרענן
חסרונות
  • חלק מהמשתמשים טענו שהם היו רוצים שהבקבוק של השמפו יהיה גדול יותר

אצל הרבה מאוד נשים וגברים הסיבה לנשירה היא קשקשים, תופעה מציקה ולא נעימה אפילו בלי קשר לנשירה שמגיעה איתה. שמפו ניזורל נלחם בנשירת השיער באמצעות טיפול בתופעת הקשקשים והוא הוכח כיעיל למדי בעניין הזה. נוסף לכך, השמפו לצמיחת שיער הזה יעיל מאוד במלחמה בפטריות של הקרקפת והוא בעל ריח טבעי ומרענן למדי. בסך הכול מדובר באחד המוצרים הטובים ביותר בשוק שמתאים בצורה נפלאה למי שסובל מנשירה על רקע קשקשים.

5

שמפו לצמיחת שיער – ליפוגיין

נגד קשקשים

מעודד צמיחת שיער

ליפוגיין הוא שם דבר בכל מה שקשור לעידוד צמיחה של השיער תוך כדי הפחתה של נשירת השיער. השמפו לצמיחת שיער הזה הוא בטוח לשימוש, מלא ברכיבים טבעיים, ומתאים לשני המינים.
יתרונות
חסרונות
  • כדי לקבל את התוצאות הכי טובות צריך להשתמש בו באופן עקבי

שמפו לצמיחת שיער – הליפוגיין הוא שם דבר בכל מה שקשור לעידוד צמיחה של השיער, תוך כדי הפחתה ניכרת של תופעת הנשירה. הוא בטוח לשימוש בהחלט ופשוט מאוד ליישום ומעניק את כל התועלת של התכשיר ללא תופעות הלוואי (מה שבעצם אומר שהוא מתאים לנשים וגברים כאחד). אחד מהרכיבים של השמפו לצמיחת שיער הוא שמן קיק שנחשב לאחד הרכיבים היעילים ביותר במניעת נשירה ועידוד של צמיחה מחודשת.

6

מינוקסידיל Spectral DNC-N

לגברים בלבד

טנולוגיה מתקדמת

Spectral DNC-N מציג דרך חדשה לגרות את צמיחת השיער תוך כדי הפחתת הנשירה שלו. המוצר מגובה עם מחקרים מדעיים ומחקרים קליניים.
יתרונות
  • מעניק את התועלת של המינוקסידיל, לכאורה ללא תופעות הלוואי האפשריות שלו
  • קל לשימוש
  • ספריי על בסיס מים שלא משאיר תחושה של שמנוניות
חסרונות
  • לקבלת התוצאות הטובות ביותר, יש להשתמש בתכשיר באופן קבוע לפי המלצת הרופא או מה שרשום על האריזה

טיפ של מומחים: המוצר הזה הוא בעצם גרסת מינוקסי של מעבדות DS וזהו בהחלט מוצר פורץ דרך וראוי לציון. התכשיר מתאים לגברים בלבד ומכיל בתוכו מינוקסידיל אך ללא תופעות הלוואי, הוא קל לשימוש וזהו בעצם ספריי שלא משאיר תחושה לא נעימה של שמנוניות. שימו לב – יש להשתמש בתכשיר באופן קבוע על פי המלצת הרופא בלבד.

7

מינוקסי ליפוגיין

לגברים בלבד

נוסחה עוצמתית

אי אפשר לעשות רשימה מובחרת של מוצרים להצמחת שיער או לטיפול בנשירה מבלי להזכיר את המוצר של ליפוגיין לגברים. מדובר במוצר עם נוסחה חזקה שמתמודד בהצלחה עם נשירת השיער.
יתרונות
  • תוצאות מוכחות
  • מכיל הרבה רכיבים איכותיים וחומרים מזינים
  • נוסחה עוצמתית
חסרונות
  • חלק מהמשתמשים מרגישים שהמוצר עושה עבודה טובה יותר בלעצור את נשירת השיער, מאשר בלגרום לשיער חדש לצמוח

מוצר מצוין בנוסחה חזקה ביותר המתמודדת בצורה נפלאה עם נשירת השיער. התוצאות מוכחות בהחלט והנוסחה העוצמתית מכילה הרבה מאוד רכיבים וחומרים מזינים. חשוב לציין כי משתמשים רבים מדווחים על יעילות בעיקר בעצירת נשירה ופחות בהצמחה של שיער חדש. כמו כן יש לציין כי התכשיר מתאים לגברים בלבד ולא לנשים.

8

מינוקסי רוגיין

קצף לגברים

קצף למריחה

מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) לא מטביע את חותמו ומאשר כל מוצר שהוא מקבל. למעשה, הרבה פעמים תהליך יצירת התכשיר או התרופה יכול לקחת גם יותר מ-10 שנים כדי לעמוד בקריטריונים של קבלת אישור מה-FDA. וזה אחד הדברים שגורמים לרוגיין להיות מוצר מוכח, איכותי, מבוקר ומגובה מחקרית. ואם זה לא מספיק, אז יש גם החזר כספי למי שלא מקבל תוצאות.
יתרונות
  • מגובה במחקרים קליניים
  • בעל ריח ניטרלי
  • פשוט מאוד לשימוש
חסרונות
  • לא כולל רכיבים חוסמי DHT

כאן מדובר בקצף מריחה המתאים גם הוא לגברים בלבד ולא לנשים. המוצר עבר בקרת איכות ארוכה מאוד לפני שיצא לשוק והוא מגובה בהרבה מאוד מחקרים קליניים, ככה שאפשר להיות בטוח בתוצאות שלו. המוצר פשוט מאוד לשימוש והוא בעל ריח ניטרלי, וחשוב לציין שאפשר לקבל החזר כספי למי שהוא לא מצליח לעזור.

9

תכשיר Spectral CSF

לנשים בלבד

לנשים בלבד

התכשיר של Spectral CSF מושלם עבור נשים שרוצות לטפל בנשירת השיער שלהם עם נוסחה לא שמנונית וקלילה. בנוסף, השימוש בתכשיר מעניק מראה של נפח לשיער.
יתרונות
  • לא מכיל פרבנים, סולפטים או פתלטים
  • פורמולה קלילה
  • מונע הידללות של השיער
חסרונות
  • יש נשים שלא אוהבות את המרקם של התכשיר

טיפ של מומחים: כאן אנחנו מדברים על תכשיר לנשים בלבד המעוניינות לטפל בתופעת נשירת השיער בעזרת תכשיר קליל ונוסחה קלילה ולא שמנונית. המוצר אינו מכיל פרבנים, סולפטים או פתלטים, והפורמולה הקלילה לא רק מונעת הידלדלות ונשירה של שיער, אלא גם מעניקה לו נפח משמעותי וזהו בהחלט יתרון ראוי לציון.

10

מינוקסי ליפוגיין לנשים

לנשים בלבד

לנשים בלבד

אין יותר מדי תכשירים המיועדים לטיפול בנשירת שיער אצל נשים, אבל חברת ליפוגיין פותרת את הבעיה הזאת באמצעות מוצר המינוקסי המצוין שלה. אם התכשיר יעשה את העבודה כמו שצריך, אפשר יהיה לשים לב להאטה משמעותית בנשירת השיער עד להפסקה המוחלטת שלה, ואז לאחר תקופה מסוימת של שימוש, צמיחה מחודשת של שיער עבה ומלא.
יתרונות
  • אחד מהמוצרים הטובים ביותר לטיפול בנשירת שיער אצל נשים
  • אפשר לראות תוצאות תוך כמה שבועות של שימוש
  • עובד על כל סוגי השיער
חסרונות
  • הפסקה של נשירת השיער תתחיל הרבה לפני צמיחה מחודשת של השיער

עוד מוצר נפלא לנשים בלבד שנחשב עד היום, ולא בכדי, לאחד המוצרים הטובים ביותר לנשים שקיימים בשוק. אצל נשים שהמוצר מתאים להן, אפשר לראות עצירה גדולה בנשירת השיער בתוך מספר שבועות בלבד, כאשר לאחר מספר שבועות נוספים אפשר גם לראות צמיחה מחודשת. המוצר המצוין הזה עובד על כל זה סוגי השיער, ועל אף הפער בין זמן עצירת הנשירה לזמן הצמיחה, מדובר היום באחד המוצרים המומלצים והאמינים ביותר לנשירת שיער בקרב נשים.

11

מינוקסידיל רוגיין לנשים

לנשים בלבד

לנשים בלבד

קצף מינוקסידיל לנשים של חברת רוגיין גם מעודד צמיחה של השיער וגם עוזר לו לגדול עבה, מלא וחזק יותר.
יתרונות
  • תוצאות יחסית מהירות של הצמחת שיער
  • מיועד לשימוש יום-יומי
  • מוכח קלינית
חסרונות
  • התוצאות משתנות מאדם לאדם

החברה שהוציאה את מוצר הרוגיין לגברים, מציעה גם את התכשיר הזה לנשים בלבד. המוצר הזה בהחלט עושה את העבודה ועוצר את הנשירה, כאשר נשים רבות מדווחות נוסף לכך על צמיחה מחודשת של שיער עבה ומלא יותר מתמיד. הוא מוכח קלינית ומיועד לשימוש יום-יומי, מוצר מעולה שבהחלט נותן מענה טוב לנשים הסובלות מנשירת שיער.

12

כמוסות של REVITA

ויטמינים להתחדשות השיער

לנשים בלבד

הויטמינים להצמחת שיער של חברת REVITA נותנים חיזוק נוסף במלחמה נגד נשירת השיער שלכם. שימוש יום-יומי יכול לעזור לכם להשיג תוצאות טובות יותר, בעיקר כשאתם משתמשים בתכשירים או טיפולים נוספים.
יתרונות
  • מכיל את כל הויטמינים שצריך כדי לתמוך בצמיחה של שיער בריא
  • עוזר להאריך את שלב הצמיחה של השיער
  • צריך לצרוך רק פעם אחת ביום
חסרונות
  • לא מדובר בתוצאות מידיות, ויכול לקחת זמן עד שאפשר יהיה לראות תוצאות בפועל

הכמוסות של REVITA הן בעצם כדורים לנשירת שיער של אוסף ויטמינים לנשים שנותנות חיזוק משמעותי במלחמה נגד נשירת השיער. הכמוסות מכילות את כל הוויטמינים החשובים, אלו שחוסר שלהם מתבטא בנשירה. הן עוזרות להאריך את שלב הצמיחה של השיער ובשביל הטיפול יש ליטול בסך הכול כמוסה אחת ביום. אפשרות מצוינת לטיפול משלים וחיזוק הגוף לקראת הצמחה של שיער ומניעת נשירה.

13

ביוטין של חברת NATROL

ויטמין מעולה לשיער והציפורניים

תמורה מעולה למחיר

טבליות הביוטין של חברת NATROL מעניקות את המינון הגבוה ביותר של ביוטין, שמעבר לתרומה שלו לשיער, תורם לגוף במגוון דרכים נוספות. סביר להניח שתשימו לב לשיפור דיי מהר.
יתרונות
  • "עוצמה מקסימלית"
  • מצוין גם לציפורניים ולאנרגיה
  • תורם לצמיחה של שיער מלא ועבה יותר
חסרונות
  • יש משתמשים שאומרים שהתוסף עוזר להגביר את הצמיחה של השיער, ועם זאת לדעתם חסרים בו כמה מהרכיבים שיש במוצרים אחרים

כמוסות הביוטין הן נשק מצוין לחיזוק הגוף ובאופן כללי לחיזוק רמות החלבון בגוף, מה שכמובן משפיע באופן ישיר על מצב השיער ועל הנשירה. המשתמשים הוותיקים מדווחים על עצירת נשירה ואף על צמיחה של שיער מלא ועבה יותר מבדרך כלל, וחשוב גם לציין שהמוצר מצוין לחיזוק צמיחת הציפורניים ובאופן כללי להעלאת האנרגייה בגוף.

14

פרופסיה

פינסטריד

עם מרשם בלבד

קשה מאוד להתווכח עם התוצאות שאפשר להשיג משימוש בפרופסיה, ורבים מחשיבים אותה לתרופה הכי טובה נגד נשירת שיער והתקרחות. חשוב לרכוש אותה ממקום אמין ואיכותי: בית מרקחת מוסמך או אתר אינטרנט אמין.
יתרונות
  • חוסם DHT
  • תוצאות מוכחות
  • תורמת לבריאות של הערמונית
חסרונות
  • סיכוי (נמוך) לתופעות לוואי

כאן אנחנו מדברים על אחת מתרופות המרשם המוצלחות והפופולריות ביותר בעולם. פרופסיה זו למעשה תרופה המכילה חוסמי DHT, שאלו הם בעצם ההורמונים האחראיים על ההתקרחות הגברית הטיפוסית, ככה שלמעשה מדובר באחת התרופות הטובות ביותר למלחמה בתופעה. נוסף לכך, חשוב לציין שהתרופה נמצאה גם ליעילה בשמירה על בריאות הערמונית וכן לציין שקיים סיכוי נמוך יחסית לתופעות לוואי.

15

קסדת לייזר

של חברת iRestore

טיפול LLLT

אם מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) נותן גיבוי ואישור למוצר הזה, אז מדובר במוצר שעושה את העבודה. אי אפשר להתעלם מהתוצאות המרשימות של המחקר, בעיקר כשהן מראות שכל המשתתפים במחקר השיגו שיפור בצמיחת השיער שלהם משימוש בקסדת הלייזר של iRestore. וגם, מדובר בפתרון חלופי למי שלא יכול להשתמש בתכשירים אחרים מסיבות כאלה ואחרות (אלרגיה למשל).
יתרונות
  • מאושר על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA)
  • תוצאות מרשימות במחקרים הקליניים
  • מוצר קל ונוח לשימוש
חסרונות
  • ייתכן שאת התוצאות המקסימליות אפשר להשיג בשילוב עם מוצרים נוספים להצמחת שיער

כאן יש לנו פתרון לנשירת שיער למי שלא רוצה או לא יכול להשתמש בתכשירים כאלו ואחרים. הקסדה מאושרת כמובן על ידי מנהל התרופות האמריקני, ככה שהיא למעשה בטוחה למדי לשימוש. אפשר להשתמש בה באופן בלעדי, אך השימוש שלה הוא אופטימלי בשילוב מוצרים אחרים לעידוד צמיחת השיער. המוצר עצמו הוא קל ונוח לשימוש והיא למעשה מגבירה את קצב חילוף החומרים של התאים ומפעילה מחדש את זקיקי השיער.

16

דרמה רולר

של חברת SDARA

לטיפול מזותרפיה

אומנם הדרמה רולר וטיפולי המזותרפיה לשיער הם לא מפורסמים כמו תכשירים ותרופות כמו רוגיין או פרופסיה, אבל מדובר בטיפולים שעובדים, מגובים מחקרית, ומביאים לתוצאות חיוביות.
יתרונות
  • טיפול מוכח לטיפול בנשירת שיער
  • בטוח לשימוש ביתי
  • ללא תופעות לוואי
  • זול מאוד
חסרונות
  • נראה כמו מכשיר עינויים קטן

דרמה הוא מכשיר קומפקטי, נוח לשימוש, זול ויעיל למדי. בעזרת הדרמה רולר מבצעים בעצם עיסוי יומי של הקרקפת, מה שמגביר וממריץ את זרימת הדם וכתוצאה מכך מעודד עצירת נשירה וצמיחה מחודשת. זה לא עובד לכולם, אבל אצל אלו המשתמשים במכשיר הזה לצד טיפולים אחרים, אפשר לראות תוצאות יפות בהחלט, ככה שזוהי בהחלט אפשרות לא רעה.

סיכום

נשירה היא תופעה נפוצה למדי, ואף שנהוג לחשוב כי היא בלעדית לגברים, נראה כי גם לא מעט נשים ברחבי העולם ובישראל סובלות ממנה לא מעט. למרבה המזל, השוק מציע היום לא מעט פתרונות יעילים למדי וכאן בעצם סקרנו מגוון פתרונות לנשירת שיער המובילים ששווה להכיר. שימו לב שמומלץ קודם להכין להבין את הגורם לנשירה, מה שיעזור לבחור בטיפול המתאים. כמו כן מומלץ בהחלט להתייעץ עם רופא עור לפני שמתחילים בטיפול כזה או אחר.

יגאל בולדינג
יגאל בולדינג

יגאל הוא דמות פיקטיבית של פרופסור מפורסם בתחום נשירת והשתלות השיער. מוחו הוא מעיין ידע לא נגמר של כל מה שקשור לנשירת שיער גברית, וגם קצת נשית. פרופסור בולדינג תמיד ישמח לענות על שאלות, לתת מענה לקוראי האתר ולפרסם מחקרים, מאמרים, טיפים וגם את הגיגיו האישיים.

5 תגובות
  1. האם Revita High-Performance Hair Stimulating Shampoo
    יכול להיות טוב גם לשיער שעבר החלקה אורגנית?

    תודה

  2. היי פרופ' יגאל. המלצתם על שלושה מוצרי מינוקסידיל לגברים. קשה לבחור ביניהם, אולי יש לאחד מהם יתרון על איזור המפרצים או איזור הקודקוד?

  3. שלום, אפשר לקבל חוות דעת על המוצרים של bethair ? תודה

    • הגב
      עדי היירלוס 4 באוקטובר 2020 ב09:25

      אנחנו לא בודקים מוצרים שלא עשו מחקרים עליהם, לאחרונה סיקרנו מוצר שיכול להתאים

השאר תגובה

פתרון מהפכני לנשירת שיער
מגזין בולדינג
Logo